Suomen kallein sähköauton latauslaite on ainoa lajissaan maailmassa

1.12.2022 – Scanoffice Solar Oy

Saksalainen Mevolt on maailman ainoa patentoitu, kattoon sijoitettava sähköauton latauslaite, jossa on sisäänkelautuva latauskaapeli. Uniikit ominaisuudet tekevät laitteesta ylellisyystuotteen, joka maksaa muita latausjärjestelmiä huomattavasti enemmän. Mevolt-latauslaitetta tuo maahan Scanoffice Solar Oy.

Kuva: Mevolt

22 kW:n tehoinen, kattoon asennettava Mevolt -sähköauton latauslaite pitää kädet ja ympäristön puhtaana. Lisäksi latauslaitteessa olevat LED-valot valaisevat tilan.

Uuden, kattoon sijoitettavan Mevolt-latausaseman latauspistoke liukuu ulos kaukosäätimen painalluksesta. Kädet ja vaatteet pysyvät puhtaana, kun kaapelia ei tarvitse vetää likaisella lattialla tai kuraisessa maassa. Latauslaitteen sisään kelautuva kaapeli ei vie tilaa latauspaikalla, ja latauspaikka säilyy siistinä.

Kaapelin pituuden voi valita

Mevolt-kaapelin pituuden voi valita tarpeen mukaan. Enimmäispituus on kahdeksan metriä. Sopivan pituinen kaapeli ei makaa lattialla tai maassa likaantumassa, eikä siihen kompastu.

Luotettavat testit varmistavat järjestelmän toiminnan

Mevolt-latausjärjestelmän mekaaniset komponentit ja latauskaapeli testataan perusteellisesti yhdessä Münchenin ammattikorkeakoulun kanssa Saksassa.

Latausjärjestelmä on suunniteltu kestämään

Mevolt-latausaseman käytetyt komponentit ovat saatavilla varaosina. Ne voidaan tarvittaessa vaihtaa yksitellen.

Olemme ottaneet Mevolt-latauslaitteet valikoimiimme niiden korkeasta hinnasta huolimatta, koska haluamme palvella kaikkia asiakkaita ja tarjota sähköauton latauslaitteita kaikkiin tarpeisiin

Scanofficen kehitysjohtaja Reima Rynö

Lisätietoja:

Joonatan Koivisto
Tuotepäällikkö
joonatan.koivisto@scanoffice.fi

Reima Rynö
Kehitysjohtaja
reima.ryno@scanoffice.fi

Kuvat:

Linkit:

Lisätietoja yrityksistä:

MEVOLT – Innovatiiviset ja ylelliset sähköauton latauslaitteet

Saksalaisella MEVOLTilla on 90 vuoden kokemus metallialalta. Yhtiö haluaa rikastaa olemassa olevaa latausinfrastruktuuria innovatiivisilla ja ennen kaikkea mukavuutta lisäävillä ratkaisuilla.

Scanoffice pähkinänkuoressa

• Vuonna 1984 perustettu kotimainen perheyritys
  • Osa Scanoffice Groupia, joka toimii koko Skandinavian alueella
  • Luottoluokitus AAA
  • Suomen Kylmäliikkeiden Liiton, Suomen Lämpöpumppuyhdistyksen, Suomen Lähienergialiiton ja Suomen aurinkoenergiayhdistyksen jäsenyritys
  • Noin 90 alan ammattilaista
  • Liikevaihto 2021 (Scanoffice Group) noin 90 miljoonaa euroa.