Uusi mullistava tapa ohjata maalämpöpumppua

Mitsubishi Electric tunnetaan laadukkaiden ilma- ja ilmavesilämpöpumppujen valmistajana. Pelkästään Suomessa nämä pumput ovat tällä vuosituhannella tulleet sadoilletuhansille kotitalouksille ja yrityksille tutuiksi luotettavina asuntojen lämmittäjinä ja viilentäjinä. Silti moni omakotiasuja on odottanut, vielä ainakin yhtä tuotetta Mitsubishi Electricin tuotevalikoimaan.

Tämä odotus on nyt ohi: Mitsubishi Electric Geodan maalämpöpumppu edustaa alan uusinta tekniikkaa ja osaamista. Geodan on täydellinen maalämpöjärjestelmä talon ja käyttöveden lämmittämiseen. Se sopii sekä uudiskohteisiin että saneerauskohteisiin vanhan lämmitysjärjestelmän tilalle. Pienikokoinen vain 175 senttimetriä korkea laite mahtuu jopa vanhoihin kellaritiloihin.

Asunnon lämpötilan ja muiden toimintojen ohjaus tapahtuu mukavasti, langattomalla kaukosäätimellä, vaikka olohuoneen sohvalta. Langaton kaukosäädin mittaa sisäilman lämpötilan ja optimoi lämpöpumpun toiminnan automaattisesti vastaamaan sen hetkistä lämmöntarvetta. Tämä on mullistava uutuus, joka parantaa asumismukavuutta ja kasvattaa laitteistosta saatavaa säästöä

Myynti- ja markkinointijohtaja Terho Jousimies

Luonnollisesti Mitsubishi Electric Geodanissa käytetään uutta ympäristöystävällistä kylmäainetta (R32) ja lämpöpumpun energialuokitus lämmityskäytöllä on paras mahdollinen (A+++). Geodan tuottaa yhdellä kilowattitunnilla sähköä jopa yli 4,5 kilowattituntia lämpöä.

Mitsubishi Electric ilmavesi- ja maalämpöpumput valmistetaan MitsubishiElectricin modernissa tehtaassa Skotlannissa. Mitsubishi Electricin virallisena maahantuojana Scanoffice Oy myöntää maahantuomilleen Geodaneille viiden vuoden takuun. Scanoffice Oy on toiminut Mitsubishi Electric lämpöpumppujen Suomen maahantuojana jo yli viidentoista vuoden ajan.

Lisätiedot:

Myynti- ja markkinointijohtaja Terho Jousimies, +358 400 571 868, terho.jousimies@scanoffice.fi

Tuotepäällikkö Eemeli Paranko, +358 929 022 40, eemeli.paranko@scanoffice.fi

Markkinointiassistentti Jonna Eriksson, +358 929 022 426, jonna.eriksson@scanoffice.fi